dilluns, de desembre 10

Un pavelló per a la Laika?

Ja està bé d´anar pixant entre d´arbres i a l´ombra. No sabeu el fred que es passa a l´hivern. El meu amo sempre em porta a la Devesa. Diu que hi puc córrer millor. Ara hi faran un pavelló. Els meus pares ja n´havien sentit a parlar. Es veu que la dèria la tenen uns senyors que diuen que no tenen res a veure amb Franco. Encara que la decisió ha seguit el mateix procediment que amb l´alcalde designat pel senyor de la veu de xiulet. Un cop fet, diuen els polítics que entre tots decidirem els usos de la Devesa. El meu amo votarà per convertir-lo en un coet espacial. A mi no m´ha agradat mai la Laika, ni els coets. Crec que hi vol enviar el regidor aquell que viu al barri i es l´únic que hi està d´acord.Té raó perquè no se´ns ha consultat ni als principals usuaris. Però jo em conformo de seguir fent pipí, encara que sigui al sol i prop de la paret calenta del pavelló. És el que sempre s´ha fet a la Devesa. Amb pavelló o sense.

Jesús Badenes, Diari de Girona